TERMENI ȘI CONDIȚII de utilizare e-Factura Downloader

TERMENI

www.eFacturaDownloader.ro, "myL2", "noi", "siteul", "vânzătorul" reprezintă firma myL2 Connect SRL, companie comerciala inregitrata la Registrul Comertului din Romania, Judetul Constanta cu numarul de inregistrare J13/3860/2018, Cod Fiscal RO40356326, adresa sediu social Constanta, Bvd Tomis 143A, etaj 6, Camera 608/2 din cladirea 'Institului de Proiectari' si serviciile oferite prin intermediul siteului e-Factura Downloader.
"Utilizatorul" este orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau orice persoană juridică ce accesează siteul myL2.ro indiferent de scop.
Termenul "client" sau "cumpărător" desemnează orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau orice persoană juridică ce a achiziționat și achitat servicii prin intermediul siteului.

ACCEPTARE

Utilizarea acestui site, incluzând vizitarea paginilor cuprinse de către acesta precum și achiziționarea serviciilor oferite prin intermediul sau, implică acceptarea termenilor și condițiilor prezentate mai jos.
Ne rezervăm dreptul de a modifica aceste prevederi fără nicio notificare prealabilă.

DOCUMENTE CONTRACTUALE

Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.
Vânzătorul nu consideră în nici un moment o comandă neconfirmată că având valoarea unui Contract.
Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea si parametrii Serviciilor din Comandă.
La modificarea parametrilor serviciilor din Comandă, Vânzătorul va anunța Cumpărătorul la adresa de E-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna proporțional suma achitată.
Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat.

CONȚINUT

Specificațiile tehnice, prețurile și imaginile serviciilor comercializate pot fi modificate fără nicio notificare prealabilă. Deasemenea, nu garantăm că accesul și utilizarea acestui site este fără întreruperi sau erori și ne declinăm răspunderea pentru orice situație care poate apărea din cauza unor erori de software sau defecțiuni tehnice apărute la server, care nu țin de noi sau de partenerii noștri.
Imaginile serviciilor comercializate au caracter informativ.
Toate promoțiile prezentate prin intermediul acestui site sunt valabile în limita capacitatii disponibile.

PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

Prelucrarea datelor personale ale clienților se face conform legilor în vigoare și este stipulată în categoria DREPTURILE UTILIZATORILOR, care face parte integrantă din prezentul document.

CONDIȚII DE VÂNZARE

Prețul serviciilor afișate în cadrul site-ului include TVA.
Ofertele sunt valabile în limita capacitatii disponibile și pot fi retrase sau modificate fără nicio notificare prealabilă.
Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin selectarea serviciilor dorite, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile oferite. Selectarea unui Serviciu în lipsa finalizării Comenzii nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urmă unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără că vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
• neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
• invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri, în cazul plății online;
• datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site, sunt incomplete și/sau incorecte;
• nu exista capacitate pentru a furniza serviciile solicitate.
Prețul, modalitatea de plata și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă.
Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Serviciile contractate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Serviciile contactate şi pentru orice alte plăti aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poștă electronică, la adresa de E-mail menționată de Cumpărător în Contul său. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul sau și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
În cazul în care un Serviciu comandat și achitat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Serviciului, în termen de maxim 14 zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de renunțare la comandă.

POLITICA DE ANULARE / RETURNARE

În cazul în care Cumpărătorul s-a razgandit in privita Serviciului achizitionat, poate cere anularea contractului, in primele 14 de zile de la data achizitionarii serviciilor.
În cazul în care un Serviciu comandat și achitat de către Cumpărător, nu a fost livrat in conditiile contractate, Cumpărător poate cere anularea contractului, in primele 30 de zile de la data achitarii serviciilor.
În urma unei cereri de anulare/returnare, Cumpărător va primi din partea Vânzătorului o factura de storno pentru contravaloarea serviciile inca ne-prestate, calculare cantitativ in comparatie cu serviciul achizitionat. Ex: pentru un contact/licenta pentru 1000 documente descarcate, daca s-au descarcat 300 documente pana la data anularii, Cumpărătorul va primi inapoi 70% din valoarea achitata.
Termenul de rezolvare a cererilor de anulare/returnare este de maxim 48 de ore de confirmarea primirii cererii. Cererile se vor face prin E-mail la adresa office@myL2.ro, selectand optiunea 'Solicita confirmare de primire'.

CONDIȚII DE LIVRARE / ACTIVATE A SERVICIILOR

Activarea serviciilor comandate se face fie automat, prin integrarea cu procesatorii de plata, fie manual, pentru cazul platilor prin OP sau cazuri in care integrarea nu functioneaza in parametri normali.
Termenul maxim de activare este de 24 de ore lucrătoare la data achitării comenzii. În cazul în care nu se poate activa comanda în acest termen, vom contacta clientul și vom stabili de comun acord un alt termen de activare.
Procesarea comenzilor în perioada sărbătorilor:
În perioada sărbătorilor de Paște, de Crăciun, a evenimentului Black Friday, precum și pe toată durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum și activarea serviciilor poate dura între 1 si 5 zile lucrătoare de la data achitării comenzii.

DREPTURILE UTILIZATORILOR

- Dreptul dumneavoastră de a fi informat în legătură cu datele dumneavoastră
  Vă putem pune la dispoziție informații în legătură cu datele pe care le păstrăm în legătură cu dumneavoastră, la cerere.
- Dreptul dumneavoastră de a corecta și completa datele dumneavoastră
  Vom corecta informațiile greșite în legătură cu dumneavoastră, în cazul în care ne notificați acest lucru. Vom completa datele incomplete, în cazul în care ne notificați acest lucru, cu condiția ca aceste date să fie necesare pentru scopul propus al prelucrării datelor dumneavoastră.
- Dreptul dumneavoastră de șterge datele dumneavoastră
  Vom șterge informațiile pe care le păstrăm în legătură cu dumneavoastră, la cerere. Cu toate acestea, anumite date vor fi șterse numai după trecerea unei perioade de păstrare prestabilite, de exemplu pentru că avem obligația de a păstra datele în conformitate cu prevederile legale, în unele cazuri, sau pentru că avem nevoie de aceste date pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dumneavoastră.
- Dreptul dumneavoastră de a vă retrage consimțământul
  Vă puteți retrage consimțământul acordat în legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră, în orice moment, cu efect pe viitor.
  Legalitatea prelucrării datelor dumneavoastră nu va fi afectată de acest lucru, până la momentul retragerii consimțământului dumneavoastră.
- Dreptul dumneavoastră de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră
  Vă puteți opune prelucrării datelor dumneavoastră, în orice moment, cu efect pe viitor, în cazul în care prelucrarea de către noi a datelor dumneavoastră se realizează pe baza uneia dintre justificările legale prevăzute în articolul 6(1e sau 1f) din Regulamentul (UE) 2016/679. În cazul în care vă opuneți prelucrării datelor dumneavoastră, vom înceta prelucrarea datelor dumneavoastră, cu condiția să nu existe motive imperioase și legitime pentru o prelucrare ulterioară. Prelucrarea datelor dumneavoastră în scopuri de marketing direct nu constituie un motiv imperios și legitim.
- Dreptul dumneavoastră la portabilitatea datelor La solicitarea dumneavoastră
  Vă putem pune la dispoziție anumite informații într-un format structurat, folosit în mod obișnuit și prelucrabil electronic.
- Dreptul dumneavoastră de a vă adresa unei autorități de reglementare
  Puteți face o contestație privind protecția datelor la o autoritate pentru protecția datelor. În acest scop, adresați-vă autorității pentru protecția datelor având competență asupra domiciliului dumneavoastră sau autorității pentru protecția datelor sub a cărei competență ne aflăm (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal, www.dataprotection.ro).
  În cazul în care aveți orice întrebări referitoare la protecția datelor sau la exercitarea drepturilor dumneavoastră, puteți folosi următoarele date de contact pentru a lua legătura direct cu responsabilul nostru pentru protecția datelor la adresa office@myL2.ro

RECLAMATII SI SESIZARI

In cazul in care nu sunteti multumiti de calitatea serviciilor prestate, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau Mesageria WhatsApp.
Daca solicitarea d-voastra nu a fost rezolvata in timp util sau considerati ca v-au fost incalcare drepturile ca si consumator, va puteti adresa Autorității Teritoriale pentru Protecția Consumatorului, la datele de contact disponibile pe site-ul ANPC sau folosind formularul de sesizari.